Te sorb...
iubind cu patos
Adevarul Absolut
îmi pun mereu multe întrebări
despre cum vom fi ...dincolo 
de grijile lumesti !

şi-ncerc să aflu răspunsuri
chiar si la cele mai ascunse
privirii-mi 
de mă mir la maximum 
de toate sentimentele ce ma cuprind
cand pot sa pun in lumina cate vreo taina-
multe ciudăţenii ne-nfioara gandurile
de nici nu mai stim de noi
si cum sa traim sublim...
Doamne !

............................

de-aceea acum
te cuprind iubire toată
între palmele mele  te ating 
cu patos peste cunoastere si...
peste fine splendori te mangai cu dor
apoi te cer sa-mi fii ... mereu pe-aproape 
sa-mi stai si mare deschisa taina
sa mi te arati de-ndata
ca sa te descifrez....
mai toata !



//////////////////////////////////////

Emit Cod Ultraviolet 

pentru Romania !
in urmatoare zile vor fi
mari radiatii cu microunde solare
si  mari furtuni electromagnetice
de se vor cutremura si magnetitele
de la Gura Teghii...= cutremure 
mai mici sau mai mari 
vor fi de toate...dupa cum ti-e si sufletul

pana atunci  insa...
sa aveti parte de multe ploi magice !



This entry was posted on 6/22/2015 03:18:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: