În noaptea când zâna
mi se-arată mai frumoasă şi mai aproape
magia-i maximă şi ruga mi se-mplineşte-ndată !
iar toate cele de-ntâmplat se-ntâmplă !

cu sinele dezbrăcat de cele lumeşti
mă voi înălţa uşor
şi cu sufletul curat
către divina-mi înfăţişare
cu-nsemne de-aleasă arătare…
(ce dintotdeauna m-a ademenit să-i vin în largă visare 
cu-mplinire de vis…pentru-o trăire sublimă !)

însă-n noaptea asta
chiar de-ar fi să mă lupt cu toţi zeii
chiar de-ar fi să-nfrunt toţi centaurii
chiar de-ar fi să-mi stea în cale iele
în galop pe-un fantastic licorn
voi pleca de la schitu-mi de sihastru să o aflu…
aşa cum mi se-arată-n vis şi-n icoane  !

îi voi fi aproape-aproape…
şi de voi întinde mâna
o voi mângâia şi o voi simţi
mai frumoasă şi mai rotundă decât luna !
mai albă şi plină de mister şi poate-mi va fi
pentru-o noapte doar…
o dulce Superlună !
……………………………………………………………………………..
(şi-o voi lăsa mai-apoi mare
visătoare şi-mplinită-n sinea-i de trăire
cu ochi adânci cât toată iubirea-mi
şi-ncearcănată-n visare de toate gândurile-mi nebune
iar de vâlvătăi de trăiri intense arsă...
până peste toate cele !)



This entry was posted on 7/12/2014 12:29:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: