De-ar fi, cândva…
ca Domnul să-mi îngăduie
să aflu cum se poate deschide poarta
unde sunt ţinute cheile tainelor ,
atunci mi-aş alege doar una
şi cu ea aş deschide raiul…
şi m-aş duce să văd izvorul
de unde curge fluviul
poemelor tale

Din apă ne-ncepută ,
cu sete aş bea…şi aş rosti adevărul
năucit de-aşa splendoare !
ca să afle toate cerurile
despre tot ce-nseamnă
o curgere sublimă
de iubire !

Apoi , mi-aş aduna gândurile
de peste tot risipite...
şi din împletiri de clipe
mi-aş face o corabie de vis
cercând s-ajung cât mai departe...
şi aş fi tare uimit de-aşa-ntâmplare !
chiar dacă-n volbura estuarului
Marea cea mare-
Poesiferă a iubirii
mă va-nghiţi…
cu totul !


This entry was posted on 4/02/2014 05:08:00 p.m. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: